ترفندهایی برای بازاریابی
نوشته شده توسط : worldmarketing

بازاریابی خون حیات هر راه اندازی است - بدون آن ، شرکت مطمئناً در حال غرق شدن خواهد بود. بنابراین ، برای کارآفرینانی که به دنبال افزایش بهره وری خود با ترفندهای ساده هستند ، من برای یافتن پاسخ ها اقدام کردم.

من اخیراً از برخی از باهوش ترین و با تجربه ترین افراد بازاریابی که می شناسم بخاطر هک بازاریابی شماره یک آنها خواستم. در حالی که همه راه حل های بسیار مؤثری ارائه می دادند ، من از اینکه چگونه برخی از آنها ساده بودند ، شگفت زده شدم.

در اینجا لیستی متشکل از ده نفر برتر ، طبقه بندی شده توسط کارشناسان بازاریابی است.

رسانه های اجتماعی
1. پست های خود را تقویت کنید. وی ادامه داد: "به رسانه های اجتماعی خود لطفی بخشید. مشاغل پیدا کردن پیام خود را بیشتر و دشوار می کنند. طبق آخرین تخمین ها ، فیس بوک فقط 6 درصد از محتوای یک مشاغل را به طرفداران خود نشان می دهد. بنابراین به محتوای خود پرداخت کنید. اگر بیش از 100 لایک در صفحه خود دارید ، دکمه "تقویت" در انتهای هر پست ظاهر می شود. از آن استفاده کنید. برای کمتر از 30 دلار ، می توانید پیام خود را به هزاران کاربر منحصر به فرد ارسال کنید. "


2. داده ها را بارگیری کرده و سریع انجام دهید. "تبلیغات فیس بوک می تواند ارزانترین CPM را در بازاریابی آنلاین با امکان آزمایش راندمان آگهی در زمان واقعی تحویل دهد. از ابزار" تکراری "ویرایشگر برق برای ایجاد صدها تبلیغات و تغییر یک عنصر در هر تبلیغ استفاده کنید. شما به سرعت خواهید دید که چه کارهایی انجام می شود و چه کارهایی بدون شکستن بانک نیست. روی مواردی که کار می کنند ، دو برابر شوید و آنهایی که کار نمی کنند را بکشید. "

 

3. بازتوییت کنید و "درمورد شرکت خود قرار نگیرید. فقط با شرکت های دیگر ، مشتریان و رهبران فکر خود در بازار ارتباط برقرار کنید. توییتهای خود را بازنویسی کنید و افکار خود را اضافه کنید. به توییتهایی که به شما رهنمون نمی شوند پاسخ دهید. به آنها فکر کنید. پیروان راه خود را آغاز خواهند کرد. "

تبلیغات
4. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را کاوش کنید. Google وقتی تبلیغ تبلیغات با هر کلیک می کند ، تنها نمایش در شهر نیست.

"Google بیشترین حجم را در اختیار شبکه تبلیغاتی خود قرار می دهد. اما آنها از تنها گزینه دور هستند. بینگ نتایج خوبی را برای مشاغل نسل بومر کودک فراهم می کند. همچنین می توانید برای فرصت های دیگر به شبکه های شریک جستجوی Google مراجعه کنید. ROI "

5. یک تبلیغ در هر کلمه کلیدی. "اگر شما یک کمپین را با ده کلید واژه انجام می دهید و فقط یک تبلیغ دارید ، پس می خواهید پول را دور بزنید. گروه های تبلیغاتی خاصی ایجاد کنید که کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند. سپس دو یا سه تبلیغ را برای آن یک کلمه کلیدی ایجاد کنید. ببینید کدام آگهی کار می کند بهترین ، پس با آن اجرا کن. "
-Scott Cohen ، مدیر عامل شرکت 180Fusion
روابط عمومی
6. لاف نکنید ، ارزش واقعی بدهید. "بزرگترین راز در رسانه ها و روابط عمومی در حال حاضر این است که مطبوعات (و مشتریان بالقوه شما) بیشتر به اطلاعات ارزش افزوده علاقه مند هستند که به آنها کمک می کند تا در یک منطقه معین موفق شوند - نه در شنیدن اطلاعات تبلیغاتی از طرف شما. با فکر کردن ابتدا نیازهای خوانندگان شما - نه منافع شخصی شما - شما را به سمت تحمل مشاغل و تعامل مخاطبان فراتر از رویاهای خود دریافت خواهید کرد. "

7. یک جمله "این یک نکته برجسته است که کاملاً واضح است ، اما اغلب توسط کارآفرینان کاملاً نادیده گرفته می شود: شما باید بتوانید استارتاپ خود را با یک جمله توضیح دهید. این همان است. هیچ استثنائی وجود ندارد."
سئو

8. ذکرهای رقبا را کمرنگ کنید. "Google Alert را برای نام های تجاری رقبای خود ایجاد کنید. بدانید که در کجا گفته می شود و در چه زمینه ای است. سپس ، ببینید آیا در کنار آنها فرصت هایی وجود دارد که ذکر شود. بارها روزنامه نگاران و سردبیران در مورد یک مارک می نویسند و باز هستند. برای داشتن مارک مشابه برای برابری. "

بازاریابی ایمیلی
9- موضوعات خود را اصلاح کنید. "با كاهش خطوط موضوع خود به يك كلمه ، فقط يك سريع درآمد در بازاريابي الكترونيك بدست آوريد. آن كلمه را با دقت انتخاب كنيد. اين بايد باعث تحريك كننده مقاومت ناپذيري شود ، در عين حال متناسب با پيام شما باشد. با كلم درست ، نرخ بازي شما بالا مي رود. تست کنید تا واقعاً در آن شماره گیری کنید. "

تبلیغات در فضای باز
10. بیرون از جعبه فکر کنید. "هنگام کار با بودجه و با تبلیغ کنندگان ، خلاق شوید. یک مشتری من به تازگی تابلوی تبلیغاتی" پرداخت عملکرد "را در یکی از شلوغ ترین بخش های یک شرکت بین المللی تضمین کرده است. آنها فقط در صورت نتیجه فروش از آن بیلبورد ، به آژانس بیلبورد می پردازند. تعجب می کنید از آنچه می توانید در صورتی که فقط سؤال کنید ، محقق شوید. "

 





:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: